Gratis fragt på hele shoppen.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger 

The Smile Company ApS
CVR-nr. 39745240
Christiansmindevej 12
8660 Skanderborg
[email protected]
+45 71 99 51 08

1) Bestilling

Når du har besluttet dig for, at du gerne vil bestille et af vores produkter, så skal du starte med at udfylde dine oplysninger. Vi skal bruge dit fulde navn, din adresse, postnummer og by samt din email og dit telefonnummer. Når du har udfyldt dette skal du gå til betaling. Så snart du har udfyldt dine betalingsoplysninger, skal du trykke på knappen "Gennemfør køb". Vær opmærksom på at du skal være over 18 år gammel, for at bestille på vores hjemmeside. Alle vores priser er inkl. moms. 

2) Betaling

Betalinger på vores side foregår i DKK. Vi har flere betalingsmetoder, som du kan vælge imellem. Du kan enten vælge kortbetaling med Visa, Mastercard, Dankort eller vælge at betale med faktura efter levering. Du kan også betale med Mobilepay. Efter du har udfyldt dine leveringsoplysninger, så skal du vælge om du vil betale med kort eller fakturabetaling. Hvis du vælger at betale med kort, skal du bare udfylde dine kortoplysninger og trykke på "Gennemfør køb". Hvis du derimod vælger at betale med faktura, så skal du også bare gennemføre købet, og så skal du først betale din faktura efter levering. Pengene trækkes først fra kortet når varen er afsendt fra vores lager. 

3) Levering

Alle ordrer der er på lager vil blive afsendt fra os inden for 1-3 arbejdsdage, og det tager kun cirka 24 timer, når de sendes fra vores lager til din leveringsadresse.

Vi har gratis fragt over 399 kroner. Næsten alle ordrer leveres med Post Nord – og derfor kan vi også levere indenfor 24-48 timer såfremt varen er på lager.

Det er ikke muligt at afhente din ordre fysisk på vores lager, medmindre du har indgået aftale med en kollega hos os.

4) Returret

Som forbruger har du 14 dages ret til retur på vores hjemmeside.

Din returret ophører 14 dage efter, at du har modtaget din ordre. Din returret indebærer desuden også, at du senest 14 dage efter modtagelse, har gjort os opmærksom på din annullering og har sendt produktet retur. Du kan sende en email til [email protected], hvis du vil returnere din ordre eller annullere dit køb. Såfremt du gør dig brug af din returret indenfor 14 dage, har du yderligere 14 dage til at returnere produkterne til os.

Du kan ikke annullere dit køb ved at nægte modtagelse af din ordre uden, at gøre os opmærksom på annulleringen. Hvis ikke du gør dette, vil din returret frafalde.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

5) Returnering

Når du har gjort os opmærksom om annulleringen af din ordre, har du 14 dage til at returnere varerne til vores lager. Du skal selv betale omkostningerne til returfragten, og det er dig der hæfter, hvis der skulle ske skade på varerne, når de sendes til os.

Produktets tilstand ved returnering

Du er ansvarlig for eventuelle forringelser af varens værdi. Med andre ord kan du prøve produktet på samme måde som om du prøvede det i en fysisk butik, men du bør ikke tage den rigtigt i brug.

Hvis produktet testes ud over det, der er beskrevet ovenfor, betragter vi købet som bindende og i det tilfælde kan vi kun lave en delvis tilbagebetaling af købet eller ingen tilbagebetaling. Tilbagebetalingsbeløbet afhænger af varens kommercielle værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:

The Smile Company ApS
Christiansmindevej 12
8660 Skanderborg

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

6) Reklamationsret

Købelovgivningen er gældende for alle køb. Når du handler hos os som forbruger, har du ret til 24 måneders reklamationsret på alle vores produkter. Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få genstanden repareret, udvekslet, pengene tilbage eller en rabat i prisen afhængigt af den specifikke situation. Du skal klage inden for “rimelig tid”, efter at du har opdaget fejlen. Hvis du klager inden for to måneder efter fejlen er blevet opdaget, vil klagen altid være rettidig. Hvis dit krav er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) forsendelsesomkostninger. Varen skal altid returneres i korrekt emballage og husk at modtage en kvittering for forsendelse, så vi kan refundere dine fragtomkostninger. Købelovgivningen er gældende for alle køb. Når du handler hos os som forbruger, har du ret til 24 måneders garanti på alle vores produkter. Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få genstanden repareret, udvekslet, pengene tilbage eller en rabat i prisen afhængigt af den specifikke situation. Du skal klage inden for “rimelig tid”, efter at du har opdaget fejlen. Hvis du klager inden for to måneder efter fejlen er blevet opdaget, vil klagen altid være rettidig.

Hvis dit krav er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) forsendelsesomkostninger. Varen skal altid returneres i korrekt emballage og husk at modtage en kvittering for forsendelse, så vi kan refundere dine fragtomkostninger.

7) Privatlivspolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler på vores hjemmeside:
Navn, adresse, telefonnummer og din e-mail.
Vi registrerer dine personlige oplysninger for at kunne levere varen til dig.
Vi videreformidler dine oplysninger til vores fragt håndteringssystem såvel som vores fragtleverandør. Personoplysningerne er registreret hos The Smile Company ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder også med en række andre virksomheder, der lagrer og behandler data. Virksomheder behandler kun oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til eget brug eller videregive disse. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Databehandleren er Frederik Sørensen. Som registreret hos The Smile Company ApS har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registrering. Du har også ret til at forstå, hvilke oplysninger der er registreret om dig. For yderligere information kontakt venligst: [email protected]

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Frederik Sørensen. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 20.09.2019

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Smilebright
Christiansmindevej 12
8660 Skanderborg
E-mail: [email protected]

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

8) Abonnementsvilkår (Gør sig KUN gældende ved køb af vores Gel Refill abonnement) 

8.1 Aftalens indgåelse

Abonnementsbetingelserne gælder for abonnementet på vores refill gels. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal straks skriftligt meddeles til Smilebright på [email protected]

Ved køb af vores gel abonnement opkræves du 149,- eller 199,- hver Måned alt afhængigt af om du vælger at modtage 1 eller 2 pakker Gels.

8.2 Abonnementsperiode og opsigelse

Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet, eller ved manglende betaling. Abonnementet kan opsiges når du ønsker det, med øjeblikkelig virkning, du binder dig ikke for noget ved Smilebright. Modtager du en vare og ikke ønsker denne, kan du blot sende den retur til os. Opsigelse skal ske via personlig skriftlig henvendelse til Smilebright på [email protected]

8.3 Betaling

Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Pakker afsendes via Post Danmark. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. email. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling forbeholder Smilebright sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1. Modtages betaling for abonnement ikke, kan Smilebright uden varsel ophæve abonnementsaftalen.

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Fortrydelsesret ved abonnementer.

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne. 

Tilbagebetaling

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Hvis der er noget galt med abonnementet

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på [email protected]

Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

8.4 Ændring af betalingsoplysninger på Deres abonnement

Såfremt De får nyt betalingskort eller De under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at De kontakter os vedr. Dette, så vi kan ændre dine oplysninger for dig. Hvis De ikke ændrer dine oplysninger, vil Smilebright ikke have mulighed for, at trække betaling for Deres ordre, og De vil dermed ingen varer modtage. Hvis De er i tvivl er De meget velkommen til, at kontakte os på [email protected] Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte kortdata.

8.5 Ændringer af betingelserne for abonnementet?

Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af www.smilebright.dk foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.

De skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved Smilebright. Er de under 18 skal Smilebright have samtykke fra Deres forældre.

Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.smilebright.eu

8.6 Misligholdelse

Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er Smilebright berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel.

8.7 Behandling af personlige oplysninger

For at administrere dit abonnement behandler Smilebright en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail, og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.

8.8 Firmaoplysninger

Her kan du se vores fulde firmaoplysninger:

The Smile Company ApS
Christiansmindevej 12
8660 Skanderborg
CVR-nummer: 39745240

Copyright © 2018-2019 Smilebright™